Добро пожаловать в электронный архив Национального университета "Черниговская политехника"
Условия включения публикаций в Электронный архив:
1. Ознакомиться с положением Об электронной архив Национального университета "Черниговская политехника".
2. Заключить авторский договор о передаче неисключительных прав на использование произведения и передать в бумажном виде на абонементы научной библиотеки.
3. Отправить по электронной почте library92@ukr.net научные работы в электронном виде, электронный вариант авторского договора о передаче неисключительных прав, приложение к авторскому договору и сведения об авторе.
По всем вопросам, пожалуйста, обращайтесь:
Научная библиотека НУ "Черниговская политехника", ул. Шевченка, 95, комната 135.
Ответственная за электронный архив: Бевз Инна Валентиновна.
р.т. 665-221
м.т. +380931192177
е-mail: library92@ukr.net
Авторский договор о передаче неисключительных прав на использование произведения
Сведения об авторе
Приказ
Положение
Разделы электронного архива
Недавно добавленный
-
Тунік, Г. М.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є процес організації контролю та аналізу маркетингової діяльності на підприємстві.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність підприємства.
Метою ...
-
Новгородська, О. Д.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У роботі обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади маркетингового дослідження конкурентного середовища підприємства.
У першому розділі розкрито сутність та напрями проведення маркетингових досліджень; розглянуто ...
-
Мурай, А. О.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У кваліфікаційній роботі розглянуто сукупність теоретичних та прикладних засад реалізації просування бренду.
У першому розділі визначено сутність, мету та принципи бренду сфери розважальних послуг; розглянуто теоретичні ...
-
Герасімчук, М. О.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади актуалізіації контенту в діджитал маркетингу.
У першому розділі визначено суть поняття діджитал маркетингу; вивчені тренди контенту діджитал ...
-
Вовк, В. С.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Кваліфікаційна робота присвячена обґрунтуванню використання діджитал інструментів у маркетинговій стратегії підприємства.
Перший розділ роботи містить теоретичні відомості про сутність, особливості та безпосередньо самі ...
Больше