IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування системи опрацювання звернень громадян до органів державної влади як складової системи електронного урядування

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дітковська, М. Ю.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-07-08T12:49:38Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-07-08T12:49:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/10577
dc.description Дітковська, М. Ю. Формування системи опрацювання звернень громадян до органів державної влади як складової системи електронного урядування / М. Ю. Дітковська // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2013. – № 1 (64). – C. 337-342. en_US
dc.description.abstract У статті проведено аналіз структури вхідної і вихідної кореспонденції в Чернігівській обласній державній адміністрації. Досліджено результати функціонування відділу роботи зі зверненнями громадян, проаналізовано динаміку надходження письмових та особистих звернень громадян. Запропоновано впровадження єдиної електронної системи «Звернення громадян», реалізовану через створення регіональних контактних центрів опрацювання звернень до органів виконавчої влади. Запропоновано створити підсистеми інформаційної системи обласної державної адміністрації як складові системи електронного урядування, а саме: підсистему обробки черги дзвінків; підсистему реєстрації дзвінків; підсистему обробки звернень; підсистему аналізу звернень; підсистему інтеграції; підсистему веб-доступу зовнішніх користувачів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Економічні науки; № 1 (64)
dc.subject інформаційна система en_US
dc.subject інформаційне забезпечення en_US
dc.subject інформаційні технології en_US
dc.subject інформаційні потоки en_US
dc.subject електронний документообіг en_US
dc.subject система електронного урядування en_US
dc.title Формування системи опрацювання звернень громадян до органів державної влади як складової системи електронного урядування en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу