Розглянуто різні підходи до визначення понять «компетентність», «соціальна компетентність» у психолого-педагогічних дослідженнях вітчизняних і зарубіжних учених. Особлива увага приділяється визначенню соціальних ролей ...
Розглянуто особливості та основні напрями роботи куратора та їх значення у процесі професійного становлення майбутніх соціальних працівників у позааудиторній роботі в умовах вищого навчального закладу.
Висвітлено основні позиції М. Кастельса щодо розвитку і поширення комп’ютерно-мережевих технологій і їх впливу на спосіб життя людини. Також охарактеризовано причини диглосії в інтернет-середовищі,спричинені цим явищем.
Визначено компетентність як специфічну здатність ефективного виконання конкретних дій у предметній галузі, включаючи вузькопредметне знання, особливого роду предметні навички, способи мислення, розуміння відповідальності ...
Проаналізовано роль особистості менеджера як головного чинника забезпечення ефективного розвитку організації (установи) соціальної сфери та розглядаються деякі особливості управлінської праці менеджерів соціальної сфери ...
Аналізуються підходи до вибору професії, причини та чинники, які впливають на вибір професії. Названі елементи структури професійного самовизначення та основні правила вибору професії.
Здійснено теоретичний аналіз сучасних підходів до дослідження проблем адаптації людини похилого віку до нового соціального середовища; розкрито етапи входження людини похилого віку в нове соціальне середовище; визначено ...
Розглянуто понятійний апарат і окремі теоретичні обґрунтування інноваційних процесів у вищій освіті. Базовою є дефініція «інновація» та пов’язані з нею поняття, що забезпечують спрямованість освітнього процесу на оперативне ...
Професійна ідентифікація розглядається як один з механізмів і в той же час детермінанта становлення професійної самосвідомості особистості, як результат фахової підготовки та професійного становлення. Аналізується, яке ...
Розглянуто актуальні соціологічні проблеми університетської освіти. Підкреслено, що сучасний університет повинен формувати творчу особистість, а також навчати, вчити навчати, досліджувати, вчити досліджувати.
Розглянуто основні мотиви одержання вищої освіти студентів, їх структура, ієрархія, тенденції змін. Визначено умови, які впливають на формування позитивної мотивації до одержання вищої освіти, навчально-пізнавальної ...
У період соціальної трансформації не просто змінюється характер і направленість ідентичності молоді, змінюються також механізми її формування. На цьому етапі розвитку суспільства відчуження стає характерною рисою і ...
Миронюк, Є. В.; Симонок, Д. С.(Чернігів : ЧДТУ, 2013)
Розглянуто основні підходи до визначення поняття соціального інтелекту, його структура, визначено необхідні якості та здібності соціальних працівників, обґрунтовано взаємозв’язок та важливість розвитку соціального інтелекту ...
Здійснено пошук спільних векторів наукового дискурсу проблеми теоретико-методологічних та ціннісних основ концепцій соціальної роботи та сталого розвитку суспільства. Порівнюються ключові компетенції фахівців зі сталого ...
Розкрито зміст поняття «психологічна готовність до професійної діяльності соціальних працівників». Обґрунтовується структурна модель психологічної готовності до професійної діяльності соціальних працівників. Розкрито ...
Відтворено загальну картину, зміст і логіку розвитку соціальної психології особистості в загальному процесі становлення соціально-психологічної думки в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Розкрито творчість ...
Розглянуто питання специфіки юнацького віку, особливостей формування і прояву самосвідомості студентів як центральної сфери соціалізації особистості. Здійснено соціально-психологічний аналіз результатів емпіричного дослідження ...
Розглядаються особливості дистанційного психологічного консультування як альтернативної форми надання психологічних послуг у сучасному інформаційному суспільстві. Аналізуються їх можливості, обмеження та переваги над ...