IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Бондаренк, В. М.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-28T22:54:08Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-28T22:54:08Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11740
dc.description Бондаренко В. М. Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг / В. М. Бондаренк // Науковий вісник Полісся. — 2015. — № 3(3). — C. 19-27 en_US
dc.description.abstract Досліджено і розроблено теоретичні засади конкурентоспроможності страхових компаній та систематизовано методичні підходи до визначення конкурентної позиції страхової організації. Виявлено та згруповано основні чинники, які впливають на страховиків, що надало можливість формування конкурентних стратегій компаній. Запропоновано впровадження маркетингу в діяльність страхової компанії що є наслідком пошуку нових підходів в управлінні а також передбачає оперативну реакцію на ринкові зміни за допомогою розробки і здійснення конкретних заходів щодо вивчення та розвитку ринку, підготовки альтернативних і гнучких рішень а також досягнення кінцевої мети діяльності – забезпечення прибуткового й довгострокового функціонування організації. Зазначено що, розробка та реалізація маркетингової стратегії є безумовним компонентом успішного управління страховою компанією. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; № 3(3)
dc.subject страхова компанія
dc.subject конкурентоспроможність
dc.subject конкурентні стратегії
dc.subject ринок фінансових послуг
dc.subject конкурентні процеси
dc.subject бренд страхової компанії
dc.subject страхові послуги
dc.subject маркетинг
dc.subject страховий ринок
dc.subject insurance company
dc.subject competitiveness
dc.subject competitive strategy
dc.subject the financial services market
dc.subject the competitive process
dc.subject the brand of the insurance company
dc.subject insurance services
dc.subject marketing
dc.subject insurance market
dc.subject страховая компания
dc.subject конкурентоспособность
dc.subject конкурентные стратегии
dc.subject рынок финансовых услуг
dc.subject конкурентные процессы
dc.subject бренд страховой компании
dc.subject страховые услуги
dc.subject маркетинг
dc.subject страховой рынок
dc.title Конкурентна стратегія страхових компаній на ринку фінансових послуг en_US
dc.title.alternative Competitive strategy of insurance companies at market of financial services
dc.title.alternative Конкурентная стратегия страховых компаний на рынке финансовых услуг
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The theoretical foundations of competitiveness of insurance companies are researched and developed and methodical approaches to determination the competitive position of the insurance company are systematized. The main factors are defined and classified, which influence the insurers, which allow the possibility of forming competitive strategies of companies. The marketing implementation is suggested in activities of the insurance company which is a consequence of new approaches in management and provides rapid response to market changes through the development and implementation of specific measures to study and development of market, preparation of alternative and flexible solutions and achieve the ultimate goal of - providing income and long-term operation of the organization. It is indicated that the development and implementation of marketing strategy is a clear component of the successful management of the insurance company.
dc.description.abstractalt2 Исследованы и разработаны теоретические основы конкурентоспособности страховых компаний и систематизированы методические подходы к определению конкурентной позиции страховой организации. Выявлено и сгруппированы основные факторы, которые влияют на страховщиков, что позволило формирование конкурентных стратегий компаний. Предложено внедрение маркетинга в деятельности страховой компании что является следствием поиска новых подходов в управлении а также предусматривает оперативную реакцию на рыночные изменения с помощью разработки и осуществления конкретных мероприятий по изучению и развитию рынка, подготовки альтернативных и гибких решений а также достижения конечной цели деятельности - обеспечение прибыльного и долгосрочного функционирования организации. Отмечено, что разработка и реализация маркетинговой стратегии является безусловным компонентом успешного управления страховой компанией.


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record