Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто вплив факторів соціального, економічного, правового,
конкурентного середовища діяльності підприємств сфери туризму на процес формування конкурентних переваг національного туристично-рекреаційного комплексу. Зокрема, визначено суттєву залежність між стимулами і потребами окремих управлінських кадрів у процесі прийняття рішень та конкурентоспроможністю галузей національної економіки. Наведено поняття конкурентного поля та його сил. Адаптовано загальну теорію функціональних систем для застосування при розробці механізму формування конкурентних переваг.
Суть розробки, основні результати:
Андрєєва, Г. П. Конкурентне поле національного туристично-рекреаційного комплексу в процесі формування його конкурентних переваг / Г. П. Андреева // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1 : Економіка. - 2013. - № 1 (17). - С. 20-25.