Abstract:
У статті розглянуто вплив факторів соціального, економічного, правового,
конкурентного середовища діяльності підприємств сфери туризму на процес формування конкурентних переваг національного туристично-рекреаційного комплексу. Зокрема, визначено суттєву залежність між стимулами і потребами окремих управлінських кадрів у процесі прийняття рішень та конкурентоспроможністю галузей національної економіки. Наведено поняття конкурентного поля та його сил. Адаптовано загальну теорію функціональних систем для застосування при розробці механізму формування конкурентних переваг.
Description:
Андрєєва, Г. П. Конкурентне поле національного туристично-рекреаційного комплексу в процесі формування його конкурентних переваг / Г. П. Андреева // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1 : Економіка. - 2013. - № 1 (17). - С. 20-25.