Abstract:
Для успіху в конкурентній боротьбі підприємство повинно чітко визначити основну
мету своєї діяльності: максимальне задоволення попиту споживачів та підвищення
ефективності виробничо-економічної діяльності. Реалізація цих цілей полягає у пошуку і використанні конкретних можливостей, що забезпечують досягнення конкурентних переваг і міцних позицій на ринку. Природно, що чим ширше набір конкурентних переваг суб‘єкта господарювання, і чим вище їх якісний рівень, порівняно з конкурентами, тим сприятливіші об'єктивні передумови для його успіху на ринку, і тим більш стійкі позиції воно може зайняти .на ньому[
Description:
Мехед, І. Л. Імідж як фактор формування конкурентоспроможності підприємства / І. Л. Мехед, В. В. Жидок // Юність науки – 2016: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 18-19 травня 2016 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2016. – С. 100-101.