ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хачатрян, В. В.
dc.date.accessioned 2017-06-14T09:57:44Z
dc.date.available 2017-06-14T09:57:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12797
dc.description Khachatrian, V. V. Marketing management providing of entrepreneurial potential as a requirement of modern market / V. V. Khachatrian // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 1 (9), ч. 2. – С. 162-167. en_US
dc.description.abstract The results of the re-search aspects of the formation and development management business potential of industrial enterprises in the current market conditions were generalized. It is concluded that the current phase of economic development requires new approaches to understanding the full operation and marketing support entrepreneurial potential, which forms the base of knowledge as one of the most valuable resources, which the company uses for its existence. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 1 (9), ч. 2
dc.subject entrepreneurial potential en_US
dc.subject elements en_US
dc.subject formation evaluation en_US
dc.subject management en_US
dc.subject marketing support en_US
dc.subject improvements en_US
dc.subject marketing management en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject підприємницький потенціал en_US
dc.subject елементи en_US
dc.subject формування en_US
dc.subject оцінювання en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject маркетингове забезпечення en_US
dc.subject вдосконалення en_US
dc.subject маркетингове управління en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.title Marketing management providing of entrepreneurial potential as a requirement of modern market en_US
dc.title.alternative Маркетингове забезпечення управління підприємницьким потенціалом як вимога сучасного ринку en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Узагальнено результати дослідження аспектів формування і управління розвитком підприємницького потенціалу промислових підприємств в сучасних умовах ринку. Зроблено висновок про те, що сучасний етап розвитку економіки вимагає нових підходів до розуміння повноцінного функціонування та маркетингового забезпечення підприємницького потенціалу, який формує базу знань, як один із найцінніших ресурсів, котрий підприємство застосовує для свого існування. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу