Карпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Кваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним ...
Коваль, П. Ф.; Алєшугіна, Н. О.; Андрєєва, Г. П.; Зеленська, О. О.; Григор’єва, Т. В.; Пархоменко, О. Г.; Дудко, В. Б.; Михайловський, М. О.; Бондар, С. І.(Ніжин : Вид-во Лук’яненко В. В., 2010)
У посібнику розкрито теоретичні, нормативно-правові та організаційні засади в’їзного туризму. Висвітлено історію розвитку в’їзного туризму в Україні, узагальнено принципи, на яких він базується, та фактори, що на нього ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...