Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коваленко, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2017-06-30T10:24:20Z | |
dc.date.available | 2017-06-30T10:24:20Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/13441 | |
dc.description | Коваленко, С. В. Формування графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційно-комунікаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. В. Коваленко ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. — Чернігів, 2011. — 20 с. | en_US |
dc.description.abstract | Досліджено проблему формування графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено сутність поняття "графічна компетентність майбутніх інженерів-будівельників", виділено критерії та рівні сформованості даної компетентності. Розкрито сутність і структуру графічних знань, умінь і навичок студентів будівельних спеціальностей, особливості педагогічного керівництва формуванням графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційних технологій. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічну модель формування графічної компетентності майбутніх студентів на основі реалізації потенціалу засобів інформаційних технологій. Доведено ефективність методики графічної підготовки майбутніх інженерів-будівельників і дидактичного інформаційно-технологічного комплексу, розробленого з використанням сучасних засобів інформаційних технологій. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | графічна компетентність майбутніх інженерів-будівельників | en_US |
dc.subject | засоби інформаційних технологій | en_US |
dc.subject | графічні знання | en_US |
dc.subject | уміння і навички | en_US |
dc.subject | професійно-орієнтоване інформаційно-навчальне середовище | en_US |
dc.subject | дидактичний інформаційно-технологічний комплекс | en_US |
dc.title | Формування графічної компетентності майбутніх інженерів-будівельників засобами інформаційно-комунікаційних технологій | en_US |
dc.type | Autoreferat | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The thesis deals with the problem of graphic competence engineers by means of information technologies. The thesis defines the essence of the "graphic competence of future civil engineers, selected criteria and levels of expertise examined, the essence and structure of graphic knowledge and skills of students of construction specialties of higher educational institutions, especially educational leadership image forming competence of Civil Engineers Mass information technology. Theoretical and experimentally verified model of graphic competence of students through didactic and functional capacity by means of information technologies. | en_US |