ISSN 2415-363X

Перегляд Жидок В. В.: наукові статті за назвою

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М. (Чернігів : ЧНТУ, 2015)
    Проаналізовано ефективність системи управління маркетинговим процесом на підприємстві. Обґрунтовано акту­альність проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльності. Визначено складові ефективності маркетингу як ...
  • Жидок, В. В. (Чернігів: ЧДТУ, 2011)
    У статті досліджено особливості становлення ринку меблів України, тенденції його розвитку за останні роки, вплив фінансово-економічної кризи на меблеву галузь та можливі шляхи її подолання.
  • Суворова, С. Г.; Карпенко, Ю. М.; Жидок, В. В. (Чернігів : ЧНТУ, 2018)
    У статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу ...