Короткий опис(реферат):
У статті з’ясовано філософсько-освітню та соціально-психологічну сутність становлення феномену творчо-духовної особистості в умовах здійснення інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу і накреслені шляхи та перспективи успішної реалізації процесу цього становлення.
Обґрунтовано, що інформаційно-високотехнологічний науково-технічний прогрес – це важливий етап розвитку цивілізації, який максимально технізує і технологізує життєдіяльність суспільства, і тому філософсько-освітня думка констатує дегуманістичний характер цього явища, яке підпорядковує людину своїм законам і перетворює її в частину машинного виробництва, руйнує зв'язок людини з природою, як і саму природу та духовне єство людини, нівелює її духовну сутність. Тому філософія освіти, як і сама освіта, мають протидіяти і усувати ці негативні впливи інформаційно-високотехнологічного прогресу, бо не вирішення цього завдання тягне за собою втрату молодою людиною почуття стабільності, віри у власні творчі сили, дезорієнтацію у духовному житті суспільства.
Суть розробки, основні результати:
Поліщук, Н. В. Проблеми творчо-духовного самоствердження особистості в епоху інформаційно-високотехнологічного прогресу та їх вирішення / Н. В. Поліщук // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 124-134.