dc.contributor.author |
Колотова, О. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-12T13:32:50Z |
|
dc.date.available |
2017-09-12T13:32:50Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14983 |
|
dc.description |
Колотова, О. О. Феномен двійництва в мистецтві: розщеплений суб’єкт на межі світів / О. О. Колотова // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2015. - № 2 (6). - С. 95-101. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті досліджується феномен двійництва та його реалізація в мистецтві.
Встановлюється, що двійництво – художній прийом, який виконує смислотворчі та формотворчі функції, генетично виріс з міфології та особливої популярності набув у творчості передромантиків, романтиків, постмодерністів та в масовій культурі. У публікації виокремлені та проаналізовані такі модифікації феномену двійництва в художньому творі: герой та його alter ego, інкорпороване у фізичну оболонку; внутрішнє, психологічне «двійництво» суб’єкта; персонажі-близнюки, персонажі-клони; спосіб групування дійових осіб, при якому один герой «віддзеркалює» певні якості іншого; мотив «двосвіття» та блукання персонажів поміж реальностями |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія;№ 2 (6) |
|
dc.subject |
феномен двійництва |
en_US |
dc.subject |
ідентичність |
en_US |
dc.subject |
Інший |
en_US |
dc.subject |
alter ego |
en_US |
dc.subject |
«двосвіття» |
en_US |
dc.subject |
романтизм |
en_US |
dc.subject |
експресіонізм |
en_US |
dc.subject |
постмодернізм |
en_US |
dc.subject |
масова культура |
en_US |
dc.subject |
феномен двойничества |
en_US |
dc.subject |
идентичность |
en_US |
dc.subject |
Другой |
en_US |
dc.subject |
«двоемирье» |
en_US |
dc.subject |
экспрессионизм |
en_US |
dc.subject |
постмодернизм |
en_US |
dc.subject |
массовая культура |
en_US |
dc.subject |
"doppelgängers" |
en_US |
dc.subject |
identity |
en_US |
dc.subject |
other |
en_US |
dc.subject |
the motif of “two world” |
en_US |
dc.subject |
romanticism |
en_US |
dc.subject |
expressionism |
en_US |
dc.subject |
postmodernism |
en_US |
dc.subject |
popular culturе |
en_US |
dc.title |
Феномен двійництва в мистецтві: розщеплений суб’єкт на межі світів |
en_US |
dc.title.alternative |
Феномен двойственности в искусстве: расщепленный субъект на грани миров |
en_US |
dc.title.alternative |
Doppelgängers phenomenon in art: split subject at the worlds |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье исследуется феномен двойничества и его реализация в искусст-
ве. Устанавливается, что двойничество - художественный прием, исполняющий смыслообразующие и формообразующие функции, который генетически вырос из мифологии и особую популярность получил в творчестве предромантиков, романтиков, постмодернистов, а также в массовой культуре. В публикации выделены и проанализированы следующие модификации двойничества в художественном произведении: герой и его alter ego, инкорпорированное в физическую оболочку; внутреннее, психологическое «двойничество» субъекта; персонажи-близнецы, персонажи-клоны; способ группировки действующих лиц, при котором один герой «отражает» определенные качества другого; мотив «двоемирья» и блуждания персонажей между реальностями. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The phenomenon of "doppelgängers" and its implementation in the art is examined in the
paper. "Doppelgängers" is an artistic technic that performs sense-and formative function. It was originated from mythology and became very popular in romantic and postmodern art and in popular culture. A character and his alter ego, incorporated in a physical shell; internal, psychological "doppelgängers" of a subject; twin characters, clones characters; the motif of “two world” and characters wandering between realities are the modifications of "doppelgängers" in an artwork that have been analyzed in the article. |
en_US |