ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончар, О. І.
dc.contributor.author Поліщук, І. І.
dc.date.accessioned 2017-10-24T12:40:18Z
dc.date.available 2017-10-24T12:40:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15240
dc.description O. I. Gonchar, O. I. Synergic approach in marketing potential management of the enterprise / O. I. Gonchar, I. I. Polishchuk // Науковий вісник Полісся. – 2017. – № 3 (11). Ч. 2. – С. 29-33. en_US
dc.description.abstract The authors substantiate that it is necessary to define the formation of a synergistic effect of the interaction of marketing potential elements in conditions of the environment and international integration dynamism as a strategic aspect of enterprise management, an instrument of competitive struggle and to emphasize its substantiation in strategic and tactical planning. It is proved that it is expedient to carry out synergistic effect of marketing potential elements interaction classification on a functional basis and positioning of the marketing potential itself in the structure of the company's aggregate potential in order to identify them. It is stated that the success of the enterprise activity, its position on the market and the possibility of development in the future is determined by the correctness of the formation and the strength of the relationship between the elements of marketing and aggregate potential. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся;№ 3 (11). Ч. 2
dc.subject Marketing potential en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject synergy en_US
dc.subject entropy en_US
dc.subject result en_US
dc.subject opportunities en_US
dc.subject management en_US
dc.subject маркетинговий потенціал en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject синергія en_US
dc.subject ентропія en_US
dc.subject результат en_US
dc.subject можливості en_US
dc.subject управління en_US
dc.title Synergic approach in marketing potential management of the enterprise en_US
dc.title.alternative Синергійний підхід в управлінні маркетинговим потенціалом підприємства en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Авторами обґрунтовано, що формування синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу в умовах динамізму середовища і міжнародної інтеграції, необхідно визначати як стратегічний аспект управління підприємством, інструмент конкурентної боротьби і акцентувати увагу на його обґрунтуванні у стратегічному і тактичному плануванні. Доведено, що для виявлення синергійного ефекту взаємодії елементів маркетингового потенціалу доцільно здійснити їх класифікацію за функціональною ознакою, та позиціонування самого маркетингового потенціалу в структурі сукупного потенціалу підприємства. Констатовано, що успішність діяльності підприємства, його позиції на ринку і можливість розвитку у майбутньому, обумовлюється правильністю формування і силою взаємозв’язку елементів маркетингового і сукупного потенціалу. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу