Короткий опис(реферат):
У статті представлені результати дослідження, що стосуються розвитку консалтингу як нетрадиційної послуги банків. Для зручності аналізу банки було поділено на групи державних і приватних банків; вітчизняних та зарубіжних банків. Було з’ясовано, що державні банки, як і приватні, однаковою мірою намагаються надавати консалтингові послуги. Банки з іноземним капіталом, на відміну від вітчизняних, надають ширший спектр консалтингових послуг. Вітчизняні банки зосереджені, в основному, у консалтингу у сфері фінансових інвестицій. А банки з іноземним капіталом розповсюджують свою діяльність у секторі реальних інвестицій. Зважаючи на глобальні тенденції розвитку було розроблено відповідні рекомендації. Вони стосувалися розбудови консалтингових послуг як у банківській сфері загалом, так і на рівні кожного банку зокрема. Рекомендації стосуються змін у стратегії банків, їх участі у розвитку ринку консалтингових послуг на рівні з іншими організаціями, що функціонують на ринку консалтингу, запровадження дворівневої системи консалтингової послуг у банку, започаткування в навчального консультування банками. Зазначені заходи сприятимуть розширенню клієнтської бази банків, розвитку фінансової грамотності індивідуальних клієнтів, покращенню якості кредитного портфеля банків та зміцненню відносин між клієнтами та банками.
Суть розробки, основні результати:
Поліщук, Є. А. Консалтинг як нетрадиційна послуга банків / Є. А. Поліщук, П. В. Дубина, В. В. Паплик // Фінансові дослідження. – 2017. – № 2 (3).