ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лєскова, Л. Ф.
dc.contributor.author Шевченко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2018-06-13T08:17:06Z
dc.date.available 2018-06-13T08:17:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16717
dc.description Leskova, L. F. Social advertising as one of the aspects of professional activity of a social worker / L. F. Leskova, Yu. V. Shevchenko // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 1 (11). - С. 73-78. en_US
dc.description.abstract The article deals with the peculiarities of using social advertising in the sphere of social work. The authors analyze different definitions of the notion “social advertising". The necessity of implementation of advertising and information technologies into social work is proven. The authors give some suggestions how to perceive social advertizing. The objectives, types and functions of social advertising are reviewed. The peculiarities of public awareness regarding to the activities of social services departments are highlighted. The requirements to social advertising are defined. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 1 (11)
dc.subject social advertising en_US
dc.subject non-profitable advertising en_US
dc.subject information technology en_US
dc.subject working with public en_US
dc.subject социальная реклама en_US
dc.subject некоммерческая реклама en_US
dc.subject рекламноинформационная технология en_US
dc.subject работа с общественностью en_US
dc.subject соціальна реклама en_US
dc.subject некомерційна реклама en_US
dc.subject рекламно-інформаційна технологія en_US
dc.subject робота з громадськістю en_US
dc.title Social advertising as one of the aspects of professional activity of a social worker en_US
dc.title.alternative Социальная рекламная информация как один из аспектов профессиональной деятельности социального работника en_US
dc.title.alternative Соціальна рекламна інформація як один із аспектів професійної діяльності соціального працівника en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье авторами представлены трактования понятия «соцальная реклама», обоснована необходимость использовния рекламно-информационных технологий социальными работниками в профессиональной деятельности, определены особенности информирования населения о деятельности социальных служб и социальных услугах. en_US
dc.description.abstractalt2 У статті розглянуто особливості використання соціальної реклами в сфері соціальної роботи. Розглянуті цілі, типи та функції соціальної реклами. Стратегічною метою цієї діяльності має стати ознайомлення населення із установами та закладами, видами послуг та допомог, що вони надають, формування правильного уявлення про те, чим живуть соціальні служби й некомерційні організації. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу