IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр"

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2018-07-04T07:37:06Z
dc.date.available 2018-07-04T07:37:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16820
dc.description Міжнародний маркетинг : метод. вказівки для практ., самост. та індивідуальної роботи для студентів спец. 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 31 с. en_US
dc.description.abstract Предметом вивчення навчальної дисципліни є відносини суб'єктів світового ринку, що вникають у процесі міжнародної маркетингової діяльності. Практичні заняття проходять у формі семінарського обговорення, розгляду ситуаційних вправ (кейсів), виконання самостійних творчих робіт. Найбільш складні завдання та практичні ситуації розраховані на аудиторну роботу студентів під керівництвом викладача. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу