Короткий опис(реферат):
Практикум з маркетингу передбачає проведення практичних та контрольних занять шляхом тестування та аналізу ситуацій та кейсів. Представлені в методичному виданні тести та ситуації охоплюють основні теми курсу “Маркетинг” і направлені на аналіз маркетингової діяльності підприємств та оцінки виконання ними основних маркетингових функцій. Кейси можуть бути використані як одна з форм самоконтролю не тільки студентами, але й фахівцями, які мають намір підвищити свою кваліфікацію.
Суть розробки, основні результати:
Практикум з маркетингу : метод. вказвки до практич. занять з дисц. "Маркетинг" для студентів економ. спец. всіх форм навчання / Уклад.: В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 81 с.