IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Педагогічні умови формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лашук, Н. М.
dc.date.accessioned 2019-06-24T14:41:32Z
dc.date.available 2019-06-24T14:41:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17932
dc.description Лашук, Н. М. Педагогічні умови формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки / Н. М. Лашук // Молодий вчений.- 2018. - № 2.1 (54.1). - С.74-77 en_US
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано сутність понять «умова» та «педагогічна умова». Визначено систему педагогічних умов формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів. Розкрито зміст кожної педагогічної умови, а саме: створення медіаосвітнього простору; інтеграція медіаосвіти до предметів професійної підготовки фахівців з маркетингу; залучення студентів до творчої медіадіяльності. Розглянуто особливості реалізації умов для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject медіакомпетентність en_US
dc.subject маркетологи en_US
dc.subject медіаосвітній простір en_US
dc.subject середовище en_US
dc.subject інтеграція en_US
dc.subject медіадіяльність en_US
dc.title Педагогічні умови формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу