Короткий опис(реферат):
У статті уточнено визначення поняття сторітеллінгу, представлено його класифікацію щодо презентації кон‑ тенту (усний, письмовий, цифровий, трансмедійний) та як зразка педагогічної технології (класичної й активної). Проаналізовано поняття «трансмедійний сторітеллінг», його моделі використання в освіті – відкриту та закри‑ ту. Виділено принципи використання трансмедіасторітеллінгу в едукаційному процесі: розгалуженість, заглиблення, послідовність і систематичність, множинність, занурення в історію; витягування, побудова певного світу історії, серійність, суб’єктивність, перформативність і співтворчість (за Г. Дженкінсом). Запропоновано три компоненти трансмедійного сторітелінгу (пошуковий, партнерський, ігровий) та подані приклади завдань до кожного компонен‑ ту. Презентовано модель проектної технології трансмедійного сторітеллінгу та приклад її реалізації, у процесі якої студенти здобувають досвід пізнавальної діяльності, медіадіяльності та медіатворчості, а також досвід індивіду‑ альної інтерпретації медіатекстів і формування особистісних смислів.
Суть розробки, основні результати:
Лашук, Н. М. Потенціал технології сторітеллінгу як інструменту формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів / Н. М. Лашук. /Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи). - 2018. - № 62. - С. 122-126.