ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шкода, О. В.
dc.date.accessioned 2020-02-17T14:11:24Z
dc.date.available 2020-02-17T14:11:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/18825
dc.description Шкода, О. В. Розробка сучасної системи маркетингу підприємства : магістерська робота : 073 Менеджмент / О. В. Шкода ; керівник роботи Вдовенко С. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 88 с. en_US
dc.description.abstract У дипломній роботі розглядаються теоретичні аспекти системи маркетингу на підприємстві, досліджується її сутність та місце в стратегії організацій. Детально досліджені основи формування клієнтської бази. Включає детальний аналіз діяльності ТОВ «Вольтаж Ком», при цьому досліджуються фінансові показники, маркетингова діяльність, комунікаційні зв’язки товариства та обґрунтовується необхідність застосування певних заходів з удосконалення системи маркетингу. Пропонуються конкретні напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Вольтаж Ком», а також проводиться розрахунок їх економічної доцільності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject управління en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.title Розробка сучасної системи маркетингу підприємства en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу