Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Лашук, Н. М.; Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню іншомовної комунікативної професійно орієнтованої компетентності в читанні, усному й писемному мовленні, що здійснюється в межах професійного контексту. Метою самостійної роботи ...
Шевченко, Ю. В.; Гречок, Л. М.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Лашук, Н. М.; Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню іншомовної комунікативної професійно орієнтованої компетентності в читанні, усному й писемному мовленні, що здійснюється в межах професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Гречок, Л. М.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Гречок, Л. М.; Кормільцина, С. Ю.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Основною метою вказівок є розвиток навичок усного мовлення на основі засвоєної термінології по соціальній роботі та забезпечення підготовки студентів до самостійного читання, розуміння й перекладу оригінальної літератури ...
Основною метою вказівок є розвиток навичок усного мовлення на основі засвоєної термінології по соціальній роботі та забезпечення підготовки студентів до самостійного читання, розуміння й перекладу оригінальної літератури ...
Основною метою вказівок є розвиток навичок усного мовлення на основі засвоєної термінології по соціальній роботі та забезпечення підготовки студентів до самостійного читання, розуміння й перекладу оригінальної літератури ...
Шевченко, Ю. В.; Гречок, Л. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Методичні вказівки призначені для проведення практичних занять зі студентами другого курсу денної форми навчання спеціалізації „Здоров’я людини” та укладені відповідно до чинної навчальної програми з дисципліни “Іноземна ...
У роботі подано теоретичний та практичний матеріал використання інтерактивних технологій як одного з напрямків удосконалення навчального процесу та розвитку професійного мовлення студентів на заняттях з іноземної мови у НВНЗ.
Крім основних текстів, розрахованих на розвиток фахових мовленнєвих здібностей
студентів, до вказівок увійшли професійно спрямовані додаткові тексти, підібрані
відповідно до тематики програми. Тексти та різноманітні ...
У статті розкрито сутність поняття диктоглосс як однієї з форми диктантів, яка має специфічну процедуру проведення. Цей інтерактивний вид роботи з елементами кооперативного навчання використовується для розвитку вмінь ...
У даній роботі подано теоретичний та практичний матеріал використання інтерактивних прийомів та методів як одного з напрямків удосконалення навчального процесу та розвитку комунікативної компетенції при вивченні англійської мови.