Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі, присвяченій вивченню особистості соціальної реабілітації підлітків у стані шкільної дезадаптації, узагальнено та систематизовано основні напрямки соціально-психологічної реабілітації підлітків з ознаками шкільної дезадаптації та науково-теоретичні підходи до дослідження шкільної дезадаптації підлітків, чинники шкільної дезадаптації та психологічні особливості підліткового віку. Розглянуто шкільну дезадаптацію як соціальну проблему. Проаналізовано та емпірично досліджено рівні та особливості структури шкільної тривожності: загальної та залежно від статі. Зясовано особливості ставлення підлітків до школи.
За результатами дослідження розроблено практичні рекомендації та програму щодо соціально-педагогічної реабілітації учнів в стані шкільної дезадаптації.
Суть розробки, основні результати:
Суворова, Л. М. Особливості соціальної реабілітації підлітків у стані шкільної дезадаптації : магістерська робота : 23 Соціальна робота / Л. М. Суворова ; керівник роботи Чепурна Г. Л. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціально-психологічної допомоги населенню. – Чернігів, 2019. – 91 с.