Короткий опис(реферат):
Особливого значення дослідження комунікативної діяльності набуває стосовно дітей старшого дошкільного віку. Ефективна комунікативна діяльність є однією з провідних умов розвитку дитини, найважливішим чинником формування її особистості, що детерміновано засвоєнням досвіду у процесі взаємодії з референтними дорослими та однолітками – це і зумовило вибір теми магістерського дослідження: «Соціально-психологічна допомога дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення».
У першому розділі розкриваються теоретико-методологічні основи особливостей соціально-психологічної допомоги дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення.
В другому розділі роботи досліджено психологічні особливості комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення старшого дошкільного віку в умовах дошкільного закладу та в в сімʼї.
Розділ 3 роботи присвячено дослідженню технологій соціально-психологічної допомоги дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення.
Суть розробки, основні результати:
Нагорна, К. С. Соціально-психологічна допомога дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення : магістерська робота : 23 Соціальна робота / К. С. Нагорна ; керівник роботи Філіпович В. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціально-психологічної допомоги населенню. – Чернігів, 2019. – 80 с.