Короткий опис(реферат):
У роботі розглянуті теоретичні засади сегментації та вибору цільового ринку для підприємства.
У першому розділі досліджено теоретично – методологічні основи сегментації, а саме концептуальні заходи сегментування, вибору цільового ринку для підприємства з урахуванням комплексу маркетингових комунікацій, основні види сегментації, методи сегментування, етапи сегментації та процес позиціонування товару на ринку.
У другому розділі розглянуто загальну характеристику діяльності підприємства, проводиться аналіз техніко – економічних показників діяльності підприємства, показники конкурентоспроможності підприємства, визначено головних конкурентів підприємства, основних постачальників та споживачів продукції,
У третьому розділі запропоновані заходи щодо покращення маркетингової політики підприємства, а саме через покращення використання маркетингових заходів, розробку маркетингових програм з метою збільшення обсягів продажів.
Суть розробки, основні результати:
Горошко, Р. П. Сегментація та вибір цільового ринку для підприємства (на матеріалах ПАТ «САН ІнБев Україна») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Р. П. Горошко ; керівник роботи Бондар В. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 91 с.