Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання сегментації ринку нерухомості та виходу на нові сегменти.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
теоретичні засади сегментації на ринку нерухомості;
аналіз процесу сегментації на прикладі ПП «Контактика»;
ефективні маркетингові рішення щодо розвитку ПП «Контактика».
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо виходу на нові сегменти та покращенні маркетингової діяльності ПП «Контактика».
Суть розробки, основні результати:
Євтушенко, В. Є. Сегментація ринку нерухомості (на матеріалах ПП «Контактика») : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. Є. Євтушенко ; керівник роботи Вербицька А. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 74 с.