Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання реалізації концепції екологічного маркетингу на підприємстві.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
− теоретичні засади концепції екологічного маркетингу
− оцінка концепції екологічного маркетингу в СФГ «Золотий
− Пармен»
− шляхи реалізації концепції екологічного маркетингу та їх вдосконалення в СФГ « Золотий Пармен»
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо маркетингової діяльності ФСГ «Золотий Пармен»
Суть розробки, основні результати:
Зубець, А. О. Реалізація концепції екологічного маркетингу (на матеріалах ФСГ «Золотий Пармен») : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. О. Зубець ; керівник роботи Москаленко В. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 69 с.