Остапенко, Л. А.; Кальницька, К. О.; Мазур, Т. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Результати дослідження ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності студентів, які спеціалізуються на наданні правової і соціально-психологічної допомоги людям, свідчать, що лише у половини майбутніх юристів і ...
Кальницька, К. О.; Мазур, Т. В.; Філіпович, В. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Методичні рекомендації містять перелік та розкриття сутності етапів написання випускної кваліфікаційної роботи, визначають терміни виконання, особливості звітності та сприяють дотриманню єдиних вимог до їх оформлення.
Кальницька, К. О.; Новик, Л. М.; Чепурна, Г. Л.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Методичні рекомендації містять відомості про зміст і структуру дисципліни, тематику підготовки практичних занять, питання для самостійного опрацювання матеріалу для поглибленого вивчення дисципліни, тематику доповідей та ...
Кальницька, К. О.; Новик, Л. М.; Чепурна, Г. Л.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Методичні рекомендації містять відомості про зміст і структуру дисципліни, тематику підготовки семінарських занять, питання для самостійного опрацювання матеріалу для поглибленого вивчення дисципліни, тематику доповідей ...
Кальницька, К. О.; Мазур, Т. В.; Лещенко, М. Є.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Основними завданнями вивчення дисципліни «Загальна психологія» є сформувати систему теоретико-методологічних знань із проблем психологічної науки і практики, забезпечити пізнання структурних елементів психіки – пізнавальних ...
Кальницька, К. О.; Лещенко, М. Є.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Основними завданнями вивчення дисципліни є ознайомити студентів з теоретико-методологічними засадами персонології для пояснення та прогнозування поведінки людини; навчити аналізувати психологічну структуру особистості, її ...
Розглянуто питання специфіки юнацького віку, особливостей формування і прояву самосвідомості студентів як центральної сфери соціалізації особистості. Здійснено соціально-психологічний аналіз результатів емпіричного дослідження ...
У статті на основі результатів теоретичного та емпіричного дослідження розкрито сутність і особливу роль результативності поведінки і діяльності педагога як мотиваційного чинника до підвищення його професійної кваліфікації.