Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є вивчення та аналіз сучасного стану діяльності
сучасного стану споріднених підприємств та виявлення «вузьких місць»
галузі і впливу конкуренції на темпи зростання даного напряму, пошук і
розробка напрямів підвищення ефективності управління маркетингом і
розширення ринків збуту компанії в умовах посилення конкуренції.
Робота складається з трьох розділів, вступу і висновків.
У першому розділі роботи розглядаються теоретичні основи
маркетингової діяльності на підприємстві, методи оцінки ефективності
маркетингової діяльності на підприємстві в конкурентному середовищі,
поняття збуту та заходи з розширення ринку збуту.
Другий розділ включає детальний аналіз діяльності ТОВ «Майстерня
сіток»: аналітичне дослідження стану та ефективності маркетингової
стратегії та ринків збуту на підприємстві, аналіз постачальників і споживачів.
У третьому розділі пропонуються конкретні рекомендації щодо шляхів
підвищення ефективності маркетингової стратегії та розширення ринків
збуту на підприємстві та економічне обґрунтування запропонованих заходів.
Суть розробки, основні результати:
Абакумов, Д. Д. Формування маркетингової стратегії підприємства
(на прикладі ТОВ «Майстерня сіток») : 073 «Менеджмент» / Д. Д. Абакумов ; керівник роботи Бутко М. П.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 100 с.