Короткий опис(реферат):
Розглянуто теоретичні аспекти управління стратегічним розвитком
підприємств. Досліджено техніко-економічний та фінансовий стан магазину
«Акваторія», виділено слабкі місця торгівельного підприємства та
обґрунтовоно необхідність застосування певних заходів з удосконалення його
стратегічного розвитку. Запропоновано конкретні заходи щодо підвищення
іміджу діяльності підприємства. Обґрунтовано економічну доцільність заходів і
можливість впровадження даних заходів на підприємстві.
Суть розробки, основні результати:
Лутченко, А. І Обґрунтування маркетингової стратегії розвитку торгівельного
підприємства за умови оптимізації логістичних ланцюгів постачання (на
прикладі магазин “Акваторія” ФОП Лисенко О.В.) : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / А. І Лутченко ; керівник роботи Шевченко О. М ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 86 с.