Короткий опис(реферат):
Інноваційна діяльність спрямована не тільки на покращення
соціальної ситуації суспільства, але вона також сприяє
особистісному зростанню її ініціаторів та реалізаторів. Успішність
соціальних проектів багато в чому залежить від соціальнопсихологічних процесів, які супроводжують їх реалізацію. З точки
зору практики, особливого значення набуває проблема підвищення
ефективної діяльності лідера реалізації соціальних проектів в
контексті зростання кількості проектів та підвищення вимог до їх
реалізації, що і зумовило вибір теми магістерського дослідження:
«Вплив реалізації соціальних проектів на розвиток лідерських
якостей у майбутніх соціальних працівників».
У першому розділі розкриваються теоретико-методологічні
основи лідерства в соціальному проектуванні. Розглядається
соціальне проектування як інноваційна активність особистості,
лідерство і управління групою та спільнотою, соціальнопсихологічна структура проектних груп та команд.
В другому розділі роботи досліджуються психологічні
особливості лідерських якостей майбутніх соціальних працівників в
умовах реалізації соціальних проектів.
Третій розділ роботи присвячено висвітленню технологій формування
лідерства в умовах реалізації соціальних проектів.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що:
досліджено психологічні особливості лідерства майбутніх соціальних
працівників в умовах реалізації соціальних проектів за показниками
ціннісних орієнтацій, схильності до організаційної та комунікативної
діяльності, особистісних характеристик, і на цій підставі визначено стильові
особливості лідерства в соціальному проектуванні.
Ocнoвнi пoлoжeння poбoти oбгoвopювaлиcя на Всеукраїнській
науково-практичній конференції «Новітні технології сучасного суспільства»
(НТСС-2019), 12 грудня 2019 року, Чернігів.
Суть розробки, основні результати:
Мель К. Ю. Вплив реалізації соціальних проектів на розвиток лідерських якостей у майбутніх соціальних працівників : магістерська робота : 231 «Соціальна робота» / К. Ю. Мель ; керівник роботи Герасименко О. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 106 с.