ISSN 2415-363X

Перегляд Самійленко Г. М.: доповіді, тези доповідей за назвою

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Грузд, А. Р.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Метою даного дослідження є аналіз функціонування фармацевтичного ринку та обґрунтування перспектив його подальшого розвитку.
  • Шкіра, В. С.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    На основі матеріалу, що був досліджений, можна зробити висновок, що формувати та відповідно, реалізовувати маркетингову стратегію необхідно на основі поточної ринкової ситуації, виробничих та операційних можливостей, наявних ...
  • Вітер, А. О.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    SPA-індустрія, наразі, є перспективним та популярним напрямком в Україні, так як на тлі зростання моди на здоровий образ життя у великої кількості людей, збільшується число нових салонів, центрів та клінік, а також зростає ...
  • Фесюн, А. О.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Специфіка Інтернет-торгівлі визначає такі нововведення в ціноутворенні в Інтернеті: великий масив інформації про ціни; оцінка вартості незалежно від місцезнаходження покупця; поява віртуального ринку вільної конкуренції ...
  • Єдомаха, А. В.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Наразі, інститут державної служби постійно зазнає трансформацій, спрямованих на підвищення ефективності діяльності та залучення висококваліфікованих фахівців. Але, нажаль, більшість змін мають лише зовнішній характер, ...
  • Хоменко, К. С.; Самійленко, Г. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Зміни в сучасних економічних реаліях, які супроводжуються жорсткою конкуренцією між фірмами, компаніями та брендами з подібними стратегіями розвитку, виводять на перше місце саме інновації як основу розвитку маркетингової ...