Полковниченко, С. О.(Тернопіль: ФО- П Шпак В.Б., 2023)
Важливу роль у розвитку та підвищенні конкурентоспроможності
підприємства відіграє якісний людський капітал. Цифрова трансформація
економіки ставить нові вимоги до навчання та професійної підготовки людського
капіталу ...
Стаття присвячена розробці алгоритму формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку в digital-середовищі. Визначено особливості як В2В ринку, так і стратегії просування бізнесу на цьому ринку. Розкрито сутність ...
Стаття присвячена дослідженню ролі системи управління якістю в стратегії підприємства. Наголошено на необхідності включення системи управління якістю до всіх складових ієрархічного набору стратегій. Розкрито взаємозв’язок ...
Полковниченко, С. О.(Riga : «Baltija Publishing», 2023)
Важливу роль при підготовці фахівця-маркетолога у закладах вищої освіти відіграють наукові дослідження, завершенням яких є кваліфікаційна робота. Написання високоякісної наукової роботи магістранта базується на використанні ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У роботі розглянуто важливість якісної економічної освіти для маркетологів, яка формує вміння аналізувати економічні умови, приймати обґрунтовані стратегічні рішення та адаптувати маркетингові стратегії до змін у ...
Ільчук, В. П.; Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Вирішення завдання інтеграції науки, освіти та виробництва у системі вищої освіти робить невід’ємною складовою освітнього процесу у закладах вищої освіти наукову діяльність, успішність якої не можлива без знання методології ...
Ільчук, В. П.; Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Згідно з навчальним планом підготовки магістрів вивчення дисципліни «Методологія і організація наукових досліджень у маркетингу» передбачає виконання здобувачами вищої освіти контрольної роботи, яка є обов’язковою частиною ...
Ільчук, В. П.; Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Вирішення завдання інтеграції науки, освіти та виробництва у системі вищої освіти робить невід’ємною складовою освітнього процесу у закладах вищої освіти наукову діяльність, успішність якої не можлива без знання методології ...
Полковниченко, С. О.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
«Маркетингове ціноутворення» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», яка формує чітке розуміння принципів розробки цінової стратегії підприємства, механізмів та методів ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
«Основи зовнішньоекономічної діяльності» є вибірковою дисципліною освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», вивчення якої передбачає формування системи знань про сутність зовнішньоекономічної діяльності, ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Курс «Стратегічне управління» спрямований на вивчення теоретичних та методичних засад, а також практичного інструментарію розробки, вибору та реалізації стратегії підприємства.
Мета курсу: ознайомлення здобувачів вищої ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
«Основи ринкової економіки» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації», яка започатковує вивчення комплексу загальнотеоретичних економічних дисциплін і створює основу для ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
«Стратегічне управління» відноситься до вибіркових компонентів освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» спеціальності 075-«Маркетинг». Навчальним планом передбачено підготовку індивідуальної ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Успіх будь-якої економічної діяльності визначають не лише наявність стартового капіталу чи підприємницьких здібностей, а й знання закономірностей функціонування економічних мікро та макросистем у різних ринкових ситуаціях ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Самостійна робота здобувачів вищої освіти за навчальною дисципліною «Управління якістю в маркетинговій діяльності» включає такі форми:
підготовка до практичних занять; опрацювання лекційного матеріалу; вивчення питань, ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
«Управління якістю в маркетинговій діяльності » відноситься до дисциплін блоку професійної підготовки зі спеціальності 075-«Маркетинг». Навчальним планом передбачено підготовку індивідуальної розрахунково-графічної роботи ...
Полковниченко, С. О.; Салай, І.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Стаття присвячена дослідженню впливу міграційних процесів українців до Польщі на
розвиток двох країн. На основі опрацювання наукових джерел та власних досліджень авторів узагальнено причини української міграції на польському ...
Лисенко, І. В.; Полковниченко, С. О.; Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
підготовка курсової роботи.
Виконання курсової роботи сприятиме формуванню навичок самостійної дослідницької роботи у сфері ринкових досліджень, наукового і практичного підходу до освоєння навчального матеріалу; набуттю ...
Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У роботі досліджено позитивні та негативні аспекти впливу дистанційного навчання на якість вищої освіти. Визначено вимоги до викладачів та студентів, які породжує дана система навчання.
Лабута, А. О.; Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Проведене дослідження свідчить про незначний вплив підприємницької діяльності домогосподарств на їх доходи. У зв’язку з цим необхідно активізувати діяльність держави щодо створення умов для розширення можливостей підприємницької ...