Безуглий, І. В.; Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
In order to evaluate the effectiveness of advertising in tourism, it is proposed to separately evaluate
the economic and communicative aspects. Economic efficiency is determined by the ratio of results
from the advertising ...
У статті досліджено вплив тревел-журналістики на активізацію туризму. Розкрито
зміст публікацій інформаційно-довідкового характеру, публікацій з промоційними
властивостями, пізнавально-орієнтовних, проблемно-аналітичних ...
Забарна, Е.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Писаренко, Н.; Мостова, А.(2023)
The purpose of the study is to identify trends in the development of digital marketing among companies of the global fuel and energy complex in the current market economy. The article uses methods of analysis and synthesis ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Вовчанська, О.; Лі, Т.; Саєнко, В.(2022)
Today's dynamic world is characterized primarily by two defining factors: the rapid digitalization
of various spheres of interaction and the globalization of relationships and
technology. As a result, new uses of well-known ...
The modern environment is characterized by the high speed of business processes,
increased competition, increased requirements, and differentiation of consumer needs, and increasing
complexity of technology, especially ...
Рябов, І. Б.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою викладання навчальної дисципліни «Електронна комерція» є формування науково-професійного світогляду бакалавра спеціальності «Маркетинг» у сфері основ ділових операцій та угод з використанням електронних засобів.
Рябов, І. Б.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою викладання навчальної дисципліни «Товарознавство» є формування науково-професійного світогляду бакалавра спеціальності 075 – Маркетинг щодо найбільш важливих аспектів про асортимент та якість товарів, складові ...
У статті досліджено особливості, сучасні тенденції застосування системи цифрового маркетингу на підприємстві та його основні відмінності відтрадиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології і побудовані на їх основі ...
У статті розглядаються проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а ...
У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.(Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018)
У статті досліджено особливості маркетингу у сфері послуг, розглянуто його специфічні риси, відмінності від товарних ринків, які обумовлюють особливі підходи до маркетингової діяльності підприємств на ринку послуг. Саме ...
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми;
- ознайомити студентів із теорією і практикою системного та ситуаційного аналізу, аналізу господарської ...
Навчальні завдання для практичних занять, індивідуальної та самостійної роботи відповідають змісту робочої програми по дисципліні. Методичний матеріал призначений для поточного контролю успішності студентів в міжсесійний ...
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми;
- навчити застосовувати основні методи та інструментарій PR;
- ознайомити з основними методами ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...
Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.(Чернігів : ЧДІЕУ, 2011)
У статті розглядаються особливості поведінки підприємств у процесі споживання. Досліджуються пове-
дінкові закономірності розвитку споживання на рівні підприємств.
В статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках.