ISSN 2415-363X

Рябов І. Б.: наукові статті

 

Останні додані

  • Безуглий, І. В.; Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
    In order to evaluate the effectiveness of advertising in tourism, it is proposed to separately evaluate the economic and communicative aspects. Economic efficiency is determined by the ratio of results from the advertising ...
  • Безуглий, І. В.; Рябов, І. Б.; Бусел, В. М. (2021)
    У статті досліджено вплив тревел-журналістики на активізацію туризму. Розкрито зміст публікацій інформаційно-довідкового характеру, публікацій з промоційними властивостями, пізнавально-орієнтовних, проблемно-аналітичних ...
  • Забарна, Е.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Писаренко, Н.; Мостова, А. (2023)
    The purpose of the study is to identify trends in the development of digital marketing among companies of the global fuel and energy complex in the current market economy. The article uses methods of analysis and synthesis ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Вовчанська, О.; Лі, Т.; Саєнко, В. (2022)
    Today's dynamic world is characterized primarily by two defining factors: the rapid digitalization of various spheres of interaction and the globalization of relationships and technology. As a result, new uses of well-known ...
  • Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А. (2021)
    The modern environment is characterized by the high speed of business processes, increased competition, increased requirements, and differentiation of consumer needs, and increasing complexity of technology, especially ...
  • Рябов, І. Б.; Шевкопляс, І. М. (2020)
    У статті досліджено особливості, сучасні тенденції застосування системи цифрового маркетингу на підприємстві та його основні відмінності відтрадиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології і побудовані на їх основі ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Запоріжжя, 2019)
    У статті розглядаються проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (2019)
    У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018)
    У статті досліджено особливості маркетингу у сфері послуг, розглянуто його специфічні риси, відмінності від товарних ринків, які обумовлюють особливі підходи до маркетингової діяльності підприємств на ринку послуг. Саме ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Чернігів : ЧДІЕУ, 2011)
    У статті розглядаються особливості поведінки підприємств у процесі споживання. Досліджуються пове- дінкові закономірності розвитку споживання на рівні підприємств.
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    В статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках.
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Розглянуто основні проблеми розвитку ринку послуг Чернігівської області. Виявлено перелік факторів, які сприяють стрімкому розвитку сфери послуг регіону.