Короткий опис(реферат):
Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є процеси реалізації конкурентних стратегій на ринку туристичних послуг.
Предметом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є методичні та прикладні аспекти вибору видів і стратегій конкуренції в туризмі.
Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні видів стратегій конкуренції в галузі туристичної індустрії та виявленні їх ефективності. Завданнями випускної кваліфікаційної роботи є: розглянути природно-географічні, геополітичні, матеріально-технічні та соціально-економічні чинники конкурентоспроможності туристичних регіонів. Проаналізувати можливості використання різних методів конкурентної боротьби в створенні і просуванні туристичного продукту.
Виявити шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичного продукту на туристичному ринку. Осмислити науковий пошук оптимальних стратегій і напрямків використання і розвитку природно-ресурсного, науково-технічного, економіко-соціального, рекреаційного та туристичного потенціалу країн і її регіонів, що обумовлюють перспективи її інтегрування в систему світової економіки.
За результатами дослідження виявлено види конкуренції та досліджено сучасні стратегії туристичних підприємств.
Суть розробки, основні результати:
Ребенок, А. А. Види і стратегії конкуренції на ринку туристичних послуг : магістерська робота : 242 Туризм / А. А. Ребенок; керівник роботи Гонта О. І. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 68 с.