Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто процесформування іміджу промислового підприємства.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
- теоретичні основи процесу формування іміджу;
- аналіз діяльності ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня»;
- пропозиції щодо вдосконалення іміджу підприємства , обґрунтування запропонованих заходів щодо покращення іміджу ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня»
Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення іміджу промислового підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Воєдило, Н. Ю. Особливості формування іміджу промислового підприємства (на матеріалах ПрАТ «Чернігівська взуттєва фабрика «Берегиня») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Н. Ю. Воєдило ; керівник роботи Рябова Т. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 81 с.