Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання місця мерчандайзингу в системі маркетингових комунікацій на підприємстві.
Кваліфікаційна робота містить такі розділи:
- теоретичні засади мерчандайзингу у маркетингових комунікаціях;
- аналіз діяльності ТОВ «Чернігівський хлібокомбінат №2»;
- ефективні рішення щодо розвитку мерчандайзингу на підприємстві ТОВ «Чернігівський хлібокомбінат № 2»;
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення комплексу мерчандайзингу на підприємстві ТОВ
«Чернігівський хлібокомбінат №2».
Суть розробки, основні результати:
Носенко, О. С. Організація мерчандайзингу в системі маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «Чернігівський хлібокомбінат №2») : магістерська робота : 075 Маркетинг / О. С. Носенко ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 76 с.