Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю підприємництва спортивної галузі.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
- концептуальні основи спортивного маркетингу;
- оцінка маркетингової політики ФК «Десна»;
- шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності ФК «Десна».
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності ФК «Десна».
Суть розробки, основні результати:
Олексійченко, П. В. Підвищення ефективності спортивного маркетингу на матеріалах ФК «Десна» (Чернігів) : магістерська робота : 075 Маркетинг / П. В. Олексійченко ; керівник роботи Москаленко В. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 76 с.