Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто визначення найбільш ефективних інструментів просування
банківських продуктів (послуг). Для ефективного функціонування на ринку банківських послуг банку необхідно створити та постійно підтримувати сприятливий імідж своїх продуктів у клієнтів. Клієнтами є реальні й потенційні споживачі, різноманітні фінансові установи та інші учасники ринку.
Розкрито комунікаційну політику банку та елементи системи маркетингових комунікацій. Визначено специфіку реклами на банківські продукти (послуги) та рекламної стратегії банку. Висвітлено дії, які необхідно здійснити під час розроблення рекламної стратегії банку. У статті розкрито нові напрями розвитку реклами, а саме в банку використання BTL-технологій, тобто нетрадиційних способів продажів. В них
наголошується на інтеграції нових методів з прямим маркетингом (“direct-marketing”),
стимулюванням збуту (“sales promotion”) та іншими елементами маркетингових комунікацій. Визначено традиційні канали комунікації, якими є філії та відділення банків, непрямі канали комунікації та система самообслуговування
Суть розробки, основні результати:
Москаленко, В.А. Інструменти просування банківських послуг / В. А. Москаленко, С. Л. Кузьменко // Інфраструктура ринку. - 2019. - № 37. - С. 626-630.