Короткий опис(реферат):
Сьогодні в глобалізованому світі економічне зростання країни та підвищення якості життя її населення нерозривно пов’язані з інноваційною діяльністю. Актуалізація інноваційної діяльності, тобто використання та комерціалізація інновацій, з одного боку, і потреба в підвищенні конкурентоспроможності вітчизняної продукції – з іншого, зумовили появу нових нагальних завдань перед підприємствами – ефективне управління такою діяльністю.
Суть розробки, основні результати:
Москаленко, В. А. Маркетингові інновації в наукоємних галузях економіки / В. А. Москаленко // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С.176-187.