Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання організації та уп-равління маркетинговою діяльністю творчої майстерні при Національному уні-верситеті «Чернігівська політехніка»
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
-теоретичні засади сутності, змісту, функції та принципи соціальноорієнтованого маркетингу, а також дослідження інструментів маркетингових ко-мунікацій;
-характеристика, напрямки та особливості організаціїї роботи творчоїмайстерні «АртКрила»;
-шляхи удосконалення інструментів маркетингових комунікацій;
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удоскона-лення маркетингової діяльності творчої майстерні «АртКрила».
Суть розробки, основні результати:
Горбачова, Є. О. Формування та організація соціально орієнтованого маркетингу
(на матеріалах творчої майстерні «АртКрила») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Є. О. Горбачова ; керівник роботи Рябов І. Б. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 80 с.