Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження – процес здійснення замовлень через соціальні мережі та інтернет-сайти.
Предмет дослідження – інтернет просування товарів та послуг.
Метою роботи є удосконалення та обґрунтування комплексу методів інтернет-просування для підприємства «Все для свята» ФОП «Коваль Л.С.».
Методи дослідження – загальнонаукових метод, дедуктивний метод, метод системного аналізу.
В першому розділі було розглянуто основні поняття та принципи функціонування електронного бізнесу, основні переваги та недоліки функціонування електронного бізнесу та електронної комерції, розглянуто глобальні тенденції розвитку електронної комерції.
В другому розділі надано організаційно-економічну характеристику досліджуваному підприємству, розглянуто ефективність розвитку підприємства та особливості його діяльності, здійснено маркетинговий аналіз підприємства та проведено огляд просування конкурентів в мережі Інтернет.
В третьому розділі було визначено можливі напрямки розвитку підприємства у сфері електронної комерції, розроблено механізм впровадження та реалізації електронної торгівлі на досліджуваному підприємстві, та обґрунтовано економічну ефективность реалізації запропонованих напрямків.
Суть розробки, основні результати:
Заіка, А. Ю. Забезпечення розвитку роздрібного підприємства «Все для свята» шляхом впровадження технологій електронної комерції: магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / А. Ю. Заіка ; керівник роботи Соломаха І. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 79 с.