Короткий опис(реферат):
З початком епідемії коронавірусу COVID 19 багато людей почали скуповувати продукти
харчування в великих кількостях. Всі ці люди були налякані, вони боялись того, що з полиць
магазинів зникне значна частина продуктів харчування і створиться дефіцит. Однак, завдяки
паніці, яку створювали недобросовісні СМІ та блогери, кількість покупців в магазинах
створювала величезні черги, які тільки допомагали розповсюдженню вірусу. Оскільки, згідно
даних науковців, перші прояви хвороби виникають в середньому протягом 5 днів, а ВООЗ
повідомляє, що інкубаційний період складає 14 днів, однак деякі лікарі говорять про
тривалість аж 24 днів [1]. Тобто в таких чергах можуть стояти люди, які вже є носіями вірусу.
В зв’язку з цим, багато виробничих і торговельних підприємств почали впроваджувати
додаткові заходи для зменшення розповсюдження вірусу. Таку ініціативу почали
впроваджувати виробники хліба та хлібобулочних виробів. Від тепер всі їх вироби знаходяться
в індивідуальному пакуванні, в основному - це пакети, які можуть виготовлятися з поліетилену
або поліпропілену. Також спостерігається і додаткове пакування солодощів, які здебільшого
продаються на вагу. Магазини в свою чергу теж долучилися до таких заходів. Наприклад,
відривні одноразові поліетиленові рукавиці та засоби дезінфекції рук розміщені на вході та
виході із торгового залу. А в магазинах, де сипучі продукти продавались з мішків і покупець
самостійно наважував необхідну йому кількість товару тепер відмовилися від такого
самообслуговування і продають вже зважений та фасований товар.
Суть розробки, основні результати:
Зозуля Р. В. Додаткові запобіжні заходи пакування харчових продуктів під час пандемії COVID-19 / Р. В. Зозуля ; наук. керівник Т. М. Денисенко // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. Тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 8-9 квіт.2020 р.) : збірник тез доповідей. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 382-383.