Короткий опис(реферат):
З метою підвищення рівня якості та культури обслуговування, а також
конкурентоздатності на світовому ринку підприємства готельно-ресторанного бізнесу повинні
пропонувати не лише високий рівень комфорту, але й широкий спектр додаткових послуг.
Сервіс готелю доцільно формувати не за принципом попиту, а за принципом пропозиції.
Суть розробки, основні результати:
Голуб, Д. Р. Особливості структурного формування продукту готельно-туристичного бізнесу / Д. Р. Голуб ; наук. керівник І. В. Соломаха // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 8-9 квіт. 2020 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 375-378.