Короткий опис(реферат):
Цінова політика є найважливішим механізмом, що забезпечує багато пріоритетів
економічного розвитку організації. Вона істотно впливає на обсяг операційної діяльності
підприємства, формування його іміджу і на рівень фінансового стану загалом. Цінова політика
являє собою дієвий інструмент конкурентної боротьби на товарному ринку. В умовах ринку
обґрунтування цін спирається на використання всіх методів ціноутворення в сукупності.
Дієвим засобом вивчення результатів роботи підприємств є аналіз діяльності, який виконує
три функції: оцінну, діагностичну і пошукову. Згідно з даними проведених досліджень, цінова
політика підприємства полягає в тому, щоб покрити витрати й отримати задовільний прибуток.
Таким чином, аналіз є центральним етапом процесу цінової політики, дає змогу дати об'єктивне і
повне уявлення про досягнутий рівень, динаміку і темпи розвитку комерційного підприємства,
наявність невикористаних резервів і прогнозувати його розвиток у перспективі.
Суть розробки, основні результати:
Сірчук, Н. Моделі прийняття рішень в області цінової політики підприємства / Н. Сірчук ; наук. керівник Н. В. Іванова // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 8-9 квіт. 2020 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 409-412.