Мура, І. В.; Євган, Ю. М.; Кабенок, О. В.; Денисенко, Т. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Метою роботи кур'єра є збір, транспортування та доставка посилок від пункту розподілу до пункту призначення у визначеній зоні доставки. Він виконує замовлені послуги відповідно до чинного регламенту, прейскурантів, процедур ...
Жолобецька, М. Б.; Денисенко, Т. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Ефективний розвиток та підтримка малого бізнесу це платформа для економічного зростання економіки країни та укріплення її позицій на світовому ринку. Крім цього, це дозволить підвищити конкурентоспроможність української ...
Євган, Ю. М.; Денисенко, Т. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
За результатами аналізу ринку прянощів і приправ України можна стверджувати, що він поступово збільшується. Стабільними темпами з кожним роком зростають показними експорту та імпорту прянощів і приправ, проте імпорт значно ...
Доценко, В. В.; Денисенко, Т. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Компанія має сталий розвиток. Керуючи ним в Samsung, прагнуть формувати інтегровані цінності. Вони не тільки генерують економічну вигоду, нарощуючи прибуток і акціонерну вартість, але і посилено працюють на користь суспільства ...
Зозуля, Р. В.; Соломаха, І. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Ринок вендінгу в Україні розвивається. Ведення економічної діяльності вітчизняними підприємствами-виробниками вендінгових апаратів в умовах домінування закордонної продукції дає надію на їх розвиток і витіснення закордонної ...
Метою даної роботи є дослідження конкурентоспроможності зразків харчових продуктів та оцінка зацікавленості споживачів у товарі. У якості об’єкта дослідження було обрано три зразки цукерок однакової рецептури різних ...
Метою роботи було виявлення споживчих переваг щодо косметичних засобів догляду за шкірою обличчя та розробка на цій основі пропозицій щодо вдосконалення асортименту.
За результатами проведених досліджень можна зробити висновки, що з роками якість підручників стає кращою, використовується більш якісні матеріали, дотримуються вимоги гігієнічних норм для друкованої продукції. Тому подальші ...
Богомаз, А. С.; Денисенко, Т. М.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Динаміка споживання риби та рибних продуктів українцями останніми роками постійно зростає, що свідчить про збільшення пропозиції цієї корисної дієтичної продукції на українському ринку.
Для подальшої модернізації смарт годинників можна розробити програми корисні для звичайних працівників (будівельників, лікарів, поліцейських). Адже, цей пристрій може стати корисним в роботі, наприклад, швидко, не маючи ...
За результатами проведених досліджень можна зробити висновки, що Нова Пошта лідирує за сервісом, бо відповідає всім показникам, має швидку доставку, широку мережу відділень та середні ціни. Укрпошта поступається лідеру ...
Мета роботи полягає у обґрунтуванні застосування соціального підприємництва як інструмента для вирішення соціальних проблем громади за допомогою приватного підприємництва на прикладі міста Чернігова.
Федченко, А. В.; Полковниченко, С. О.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Імідж є одним із найважливіших елементів конкурентоспроможності підприємства. Успіх формування іміджу підприємства залежить як від його діяльності, так і від особистості керівника. Головними умовами його формування є: ...
Сябро, А. В.; Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Оцінюючи бізнес-план необхідно, в першу чергу, розрахувати його ринкову вартість. У процесі даної процедури експерти розглядають всі складові проекту. Ретельно аналізують усі його помилки і недоліки. Напрацьовують ...
Супрун, М. В.; Лисенко, І.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Тим, хто вирішив займатися фрилансом потрібно обирати такий реcурс, на якому йому б було найкомфортніше працювати, це залежить як від дизайну і можливих функцій інтернет-платформи, так і від того, чи приносить платформа ...
Салай, І. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного ...