Короткий опис(реферат):
Виконання
контрольної роботи ставить за мету: закріпити та поглибити
знання, набуті здобувачами у процесі вивчення дисципліни « Менеджмент
маркетингу »; виробити у здобувачів нави ч ки самостійної роботи зі
спеціальною професійною літературою, довідниками, посібниками, джерелами
статистичної інформації тощо; навчити здобувачів вищої освіти узагальнювати
теоретичні матеріали, інтерпретувати зібрані дані, самостійно формулювати
висновки, обґрунтовувати та відстоювати власну точку зор у з досліджуваних
проблем.
Суть розробки, основні результати:
Менеджмент маркетингу : метод. вказівки до виконання та захисту контр. роботи і самост. засвоєння дисципліни для здобувачів вищ. освіти спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад. Г. М. Самійленко. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 28 с.