Лисенко, І. В.; Пономаренко, А.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У статті представлено комплексне дослідження
створення та розвитку e commerce брендів в умовах цифрового середовища. Цифровізація передбачає широкомасштабну інтеграцію
цифрових технологій у різні аспекти бізнесу, створюючи ...
Ільчук, В. П.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У статті представлені дослідження споживчого ринку в умовах воєнного стану, розкриті особливості формування попиту на товари безпекового призначення. Показано, що ситуація яка склалася на споживчому ринку в період запровадження ...
Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Маркетинг – це сучасна наука та стратегічний інструмент, який необхідний для успішного функціонування будь-якого підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища. Одним із ключових компонентів маркетингової стратегії ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст виробничої практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації до змісту ...
Ільчук, В. П.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Розрахункова робота по курсу «Інвестування» є однією із форм самостійної роботи здобувача вищої освіти, допомагає закріпити теоретичний матеріал і придбати навички застосування теоретичних знань на практиці. В розрахунковій ...
Ільчук, В. П.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Завдання розрахункової роботи – поглибити теоретичні знання, набуті здобувачами вищої освіти при вивченні зазначеного курсу, навчити самостійно аналізувати та узагальнювати матеріал, користуватися інформаційними джерелами, ...
Лисенко, І. В.; Артеменко, К. Т.(Дніпро : НТУ «ДП», 2023)
Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в
безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до
нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються ...
Український бізнес ще не оговтався від кризи через пандемію
COVID-19, а вже стикнувся з новими викликами повномасштабної
війни. Багато підприємств зазнали значних збитків та руйнувань, через
це або повністю припинили, ...
Лисенко, І. В.; Гавриш, Н. О.(Дніпро : НТУ «ДП», 2023)
Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких
допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а й враховувати ...
Гавриш, Н. О.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Пандемія COVID-19 внесла багато змін у загальну картину існування цифрового світу. Багато інструментів втратили свою актуальність, маркетологи почали використовувати у стратегіях інноваційні підходи, в обмежених умовах ...
Одним з найважливіших аспектів, який є необхідним для успішної діяльності підприємства, є наявність вже сформованого бренду і, як наслідок, завоювання лояльних споживачів. Маркетологи мріють завоювати лояльних споживачів, ...
Коровінченко, М. С.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У сучасну еру цифрових технологій, провідну роль для формування трендів рекламної діяльності відіграє всесвітня мережа Інтернет. Завдяки швидким процесам діджиталізації, наразі головним каналом для залучення аудиторії є ...
Лисенко, І. В.; Бойко, В.(Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023)
Брендування є ключовим елементом у сучасному бізнесі, який може значно
вплинути на стійкість конкурентоспроможності компанії. Процеси цифровізації
відкривають нові можливості для використання сучасних технологій ...
Лисенко, І. В.(Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023)
В умовах стрімких технологічних змін, однією з головних проблем формування та ефективності
маркетингу інновацій є недостатня увага компаній до розробки стратегій маркетингу, спрямованих на
впровадження інноваційних ...
Шоломій, А. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
Україну у світі характеризують як аграрну країну з високим сільськогосподарським
потенціалом та сприятливими природно-кліматичними умовами. І не дарма, адже саме
продукція вітчизняної агропромисловості складає приблизно ...
Лисенко, І. В.; Лисенко, Н. В.(Кропивницький : Ексклюзив-Систем, 2018)
Показники існуючої в Україні енергомісткості виробництва свідчать про
надвисокий рівень втрат електричної енергії, низьку ефективність функціонування
енергетики та недостатнє використанні енергозберігаючих технологій, ...