Короткий опис(реферат):
В сучасному світі практично всі організації потребують захисту одного з головних своїх активів – інформації. Він не може бути ефективним, ґрунтуючись тільки на формальних технічних рішеннях. Необхідне створення в організації загальної культури інформаційної безпеки (ІБ): у кожного співробітника повинно бути відображення цінностей інформації, розуміння, навіщо і чому саме таким чином впроваджуються ті або інші процедури інформаційної захисту . Привітність такої культури може стати першим кроком у систематизації підходів та дій щодо захисту інформації в компанії, де раніше нічого не робилося в плані інформаційної безпеки.
Перший розділ розглядає актуальність та аналіз культури інформаційної безпеки, дає аналіз методів реалізації клієнтських систем, постановку задачі.
В другому розділі розглянуто проєктування клієнтської підсистеми збору та обробки даних для оцінки культури інформаційної безпеки організації який включає загальну архітектуру системи, різноманітні діаграми, вибір мови програмування, вибір фреймворку, бібліотеки керування станом, та інструментарію розробки.
Третій розділ роботі розкриває реалізацію клієнтської підсистеми збору та обробки даних для оцінки культури інформаційної безпеки організації.
Суть розробки, основні результати:
Федоров, В. В. Клієнтська підсистема збору та обробки даних для оцінки культури інформаційної безпеки організації : випускна кваліфікаційна робота : 121 "Інженерія програмного забезпечення" / В. В. Федоров ; керівник роботи М. С. Дорош ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра технологій та програмної інженерії. – Чернігів, 2021. – 81 с.